پر بیننده ترین برنامه در جهان

سایت یاهو  اعلام کرد که بر طبق آمار برنامه مستند "کریس انجل MindFreak" که از شبکه هنری "A & E" هر چهارشنبه پخش می شود پربیننده ترین برنامه مستند در جهان است. کریس انجل در سری چهارم این برنامه دست به کارهایی عجیب تر از همیشه زده است که برای نمونه می توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

+گرفتن میخی که از سلاح شلیک شده با دست خالی (که منجر به سوراخ شدن دستش شد و ۱۲ بخیه خورد) 

+قطع کردن بازوی یکی از مردم حاضر در برنامه که گویا باور به کارهای عجیب کریس نداشت و از کریس سوال کرد که  می تواند او را از وسط با اره نصف کند یا نه ؟ کریس هم ابتدا به او هشدار داد که کار خطرناکی است اما اگر واقعا مایل است این کار را خواهد کرد ! در نهایت شگفتی مردم و بدون هیچ امکاناتی کریس انجل بازوی مرد را با اره برقی برید و خون جاری شد ! (من که دلم ضعف رفت ) بعد کریس با حالتی تهدید آمیز که البته جنبه شوخی داشت رو به حضار کرد و پرسید باز هم سوالی هست ؟؟!!

+راه رفتن بر روی دریاچه "مید" در نوادا که به طور زنده در ۳ قاره جهان پخش شد. 

+خود سوزی - کریس دور پارچه ای سقید مانند کفن پیچیده شد و سپس در میان مردم به آتش زده شد. در کمال تعجب جسم و پارچه سوختند و چیزی از آن باقی نماند ولی کریس ناگهان از داخل لباس یکی از افراد حاضر در مراسم بیرون آمد (معلوم نیست کسی که  لباس تنش بود کجا غیبش زد !) 

+فرار از هتلی در شرف انفجار که البته کریس نتوانست به موقع خود را به روی بام هتل برساند و فرار کند. اما پس از انفجار هتل در حالیکه همه ما ناخنهای خود را می جویدیم و فکر می کردیم او به رحمت خدا رفته از زیر آوار زنده بیرون آمد !!  

پس از این کار عجیب و غریب در جواب مردم که چطور این کار را کرد گفت "من مثل گربه هستم و ۹ تا جان دارم...حالا ۸ تا برایم باقی مانده" " ولی دیگر از این کارهای نمیکنم! " 

-در میان مردم ماشین خودش را به ۶ دختر تبدیل کرد 

-در میان مردم و در خیابان استخوان جمجمه مردی را با دست خالی شکافت.

-شکم زنی را غیب کرد 

و بسیاری کارهای عجیب و غریب دیگر که شرح آن را بعدا خواهم نوشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد