ناپدید شدن کریس آنجل

 

 

 

لینک دانلود در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

شما از چی می ترسید؟

 

  

لینک دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

 

دانلود در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

پر بیننده ترین برنامه در جهان

سایت یاهو  اعلام کرد که بر طبق آمار برنامه مستند "کریس انجل MindFreak" که از شبکه هنری "A & E" هر چهارشنبه پخش می شود پربیننده ترین برنامه مستند در جهان است. کریس انجل در سری چهارم این برنامه دست به کارهایی عجیب تر از همیشه زده است که برای نمونه می توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

+گرفتن میخی که از سلاح شلیک شده با دست خالی (که منجر به سوراخ شدن دستش شد و ۱۲ بخیه خورد) 

+قطع کردن بازوی یکی از مردم حاضر در برنامه که گویا باور به کارهای عجیب کریس نداشت و از کریس سوال کرد که  می تواند او را از وسط با اره نصف کند یا نه ؟ کریس هم ابتدا به او هشدار داد که کار خطرناکی است اما اگر واقعا مایل است این کار را خواهد کرد ! در نهایت شگفتی مردم و بدون هیچ امکاناتی کریس انجل بازوی مرد را با اره برقی برید و خون جاری شد ! (من که دلم ضعف رفت ) بعد کریس با حالتی تهدید آمیز که البته جنبه شوخی داشت رو به حضار کرد و پرسید باز هم سوالی هست ؟؟!!

ادامه مطلب ...

فروشگاه کریس آنجل

انجل در سال ۱۹۹۸ آغاز به طراحی محصولات خودش کرد که آرم و لوگوی مخصوص "کریس انجل" را بر خود دارند. لوگوی مخصوص کریس حرف لاتین A است که در میان حرف C قرار دارد که در واقع مخفف نام Criss Angel می باشد. 

این محصولات بسیار گسترده هستند از تی شرت-ژاکت - جواهرات و اشیای تزیینی گرفته تا لوازم تردستی و شعبده بازی - شمع - ساعت  و ... 

 

 زنجیری با طرح دستبد 

مچ بند با آرم صلیب و دستبد و لوگوی انجل 

مچ بند کشی با علامت جمجمه و لوگوی انجل