کریس انجل در مورد مخالفانش چه فکر می کند

پیش از پخش زنده " فرار از ساختمان در حال انفجار" در ۳۰ جولای ۲۰۰۸ کریس مصاحبهای با مایک دونیلا خبرنگار تایمز داشت که در این پست و پستهای آینده بخشهای مختلفی از این مصاحبه را خواهید خواند :

مایک دونیلا : نظرت در مورد مخالفان و شکاکان چیه ؟ آنهایی که می گویند جادو همه اش تقلب است و هیچ چیز واقعی نیست ؟ البته می دانم که قلابهای ماهیگیری واقعی بودند !

 کریس ( با تبسم) : من در بدنم زخمهای زیادی دارم که خوشحال می شوم به مردم نشان دهم . اما حقیقت امر این است که من نیازی ندارم چیزی را به کسی اثبات کنم. تنها کسی که باید چیزی به او ثابت شود خودم هستم و بس.

و همیشه گفته ام که من می خواهم مرز بین واقعیت و تخیل را از بین ببرم. 

و می دونی چیه ؟...من عاشق مردمی هستم که از من متنفرند..همان قدر که طرفدارانم را دوست دارم...چرا که بدون آنها من الان اینجا نبودم. مردمی که در روزنامه ها مطالب منفی در مورد من می نویسند ؟ من دوستشان دارم. از همه شما ممنونم که در مورد من صحبت می کنید چون از طریق همین حرفها توانستم هنری را ایجاد کنم که مورد توجه باشد. 

وقتی به قله موفقیت می رسی- و من پدرم در آمده تا به آن برسم - همه ستایشت می کنند ولی در واقع می خواهند که تکه تکه ات کنند ! و می دونی چیه ؟ هیچ کدام از این کارها من رو نمی رنجاند. در واقع فکر می کنم که خیلی هم جالبه زیرا مردمی که از من بدشان می آید وقت زیادی را صرف نوشتن در مورد من می کنند چون کسی در مورد خودشان چیزی نمی نویسد. و برای من عجیبه که این افراد وقت زیادی را صرف کسی می کنند که انقدر ازش متنفر هستند !  البته واقعا از من متنفر نیستند..بلکه احساس نا امنی می کنند - همه ما انسانیم و گاهی احساس نا امنی می کنیم حتی خود من - و شهامت نداریم که خودمان را همانطور که هستیم بپذیریم.

بنابراین به جای نگاه کردن در آینه و قبول کردن خودمان همانطور که هستیم می خواهیم از دیگران بد بگوییم و منفی بافی کنیم. من می گم مرده شورشو ببرن ! زندگی خیلی کوتاهه و خیلی ارزشمند پس بیایید مثبت فکر کنیم و سعی کنیم یک نیروی مثبت برای این دنیا باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
nima پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ http://popcrazy.blogsky.com

سید ایول داری داداش.
از عکسا و مطالبات کلی استفاده کردیم.
خدا خیرت بده.
دوست داشتی سر بزن با هم تبادل لینک کنیم.
مطالبت خیلی جاله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد